comparar llistats

“VILLA FLORIDA” – REF. 4880

Zona La Florida, Santa Perpètua de Mogoda
320.000€

Descripció

Imagina despertar cada matí en un entorn tranquil, envoltat de naturalesa i amb la comoditat de tenir tots els serveis al teu abast. Aquest xalet independent de 206 m² construïts sobre una parcel·la de 630 m² és el llenç perfecte per a crear la casa dels teus somnis.

En travessar la porta, et rep un ampli i lluminós saló de 44 m², perfecte per a compartir moments inoblidables amb la família. La cuina, de 10 m², ofereix un espai funcional que pots transformar en el cor de la llar. Compta amb tres habitacions (una doble i dos individuals), ideals per a adaptar-se a qualsevol necessitat, a més de dos banys complets.

Però el millor està en l’exterior. Una espectacular terrassa de 49 m² s’obre a una parcel·la plena de possibilitats, amb una piscina privada per a refrescar-te en els dies d’estiu i espai suficient per a gaudir de l’aire lliure, relaxar-te o fins i tot dissenyar el teu propi jardí.

L’habitatge, orientada al sud-est, rep una meravellosa llum natural durant tot el dia. Encara que necessita reformes, el seu potencial és immens: aquí pots donar vida a la casa que sempre has somiat.

Situada en una zona residencial tranquil·la, ben comunicada i envoltada de serveis: col·legis, supermercats, transport públic (autobusos i tren), parcs i vistes buidades a la muntanya.

Si busques una llar amb caràcter, espai i l’oportunitat de personalitzar-lo al teu gust, aquest xalet és per a tu! Contacta amb nosaltres i veuen a visitar-ho.

  • Zona: Zona La Florida, Santa Perpètua de Mogoda
  • Ciutat: Santa Perpètua de Mogoda
  • Estat / Província: Barcelona
  • barri: La Florida
  • País: Espanya

Detall

actualitzat a May 12, 2025 a 6:30 pm

  • Preu: 320.000€
  • Tipus de propietat: Casa
  • Habitacions: 3
  • Banys: 2
  • Garatge: 1
  • Any de construcció: 1981
  • Carpintería Interior: Sabel.li
  • Superfície construida m2: 206
  • Superfície Terraza m2: 49
  • Carpinteria Exterior: Alumini

Dades de contacte

Isabel González
Isabel González
696794337
Facebook Twitter Youtube

Preguntar sobre aquesta propietat

propietats similars

350.000€

“ADOSSAT D’IL.LUSIONS” Ref.4586

Can Maiol, Palau Solità i Plegamans

dormitoris: 4banyera: 1: 189

Casa unifamiliar

Josep Ramiro

fa4 years

350.000€

dormitoris: 4banyera: 1: 189

Casa unifamiliar

fa4 years

189.900€

DOLCE VITA. ref.4327

NARCIS MONTURIOL, SANTA PERPETUA

dormitoris: 2: 94

Dúplex, Pis

Neus Camós

fa6 years

189.900€

dormitoris: 2: 94

Dúplex, Pis

fa6 years


PROPIETAT ANTERIOR

RESIDENCIAL – Ref. 4878

PROPERA PROPIETAT

INSTANT CRUSH – Ref. 4893