comparar llistats

ÀTIC ACORD. PR04267

La Florida, Santa Perpètua de Mogoda, BCN
190.000€

Descripció

Un àtic pràctic amb terrassa on tots voldríem viure! Vols treure-li el màxim partit a aquest gran tresor urbà? Sabràs de seguida que és un “Àtic acord” amb tu, l’enamorament serà instantani.

Té 75 metres de pis i uns altres tants de terrassa, l’espai per excel·lència d’esmorzars, de sopars, de vetllades i, sobretot, de música, melodies i acords de guitarra per a gaudir de tardes i rialles en família. El pis en un espai obert i diàfan on els protagonistes absoluts són la cuina, el saló i la terrassa amb zona d’estudi annexa, el resultat ha estat un atípic àtic lluminós i amb vistes, que transmet personalitat i desprèn molta vida. Som conscients que es faran canvis, un petit ‘lífting’, un canvi d’imatge sense grans obres, doncs aquest pis vol estrenar una segona joventut, anar-vestint poc a poc, a partir de viatges, enamoraments, de casualitats, de trobar mobles i coses que realment ens agradin amb un estil real i acollidor.

A ROMO Real Estate apreciem aquest habitatge per la revaloració que tenen aquestes propietats, són la joia de la corona dels habitatges verticals, a dia d’avui segueixen sent de les més cobejades, ¿la clau? La tens tu! lluminositat, una terrassa per tocar el cel amb la punta dels dits, gaudir de més privacitat, sempre una peça exclusiva.

Em ve de gust un àtic!

  • Zona: La Florida
  • Ciutat: Santa Perpètua de Mogoda
  • Estat / Província: Barcelona
  • barri: La Florida
  • País: Espanya

Detall

actualitzat a July 22, 2021 a 6:54 pm

  • Preu: 190.000€
  • Tipus de propietat: Àtic, Pis
  • Superfície del terreny: 75
  • Habitacions: 2
  • Banys: 1
  • Any de construcció: 1965
  • Carpintería Interior: Roure
  • Carpinteria Exterior: Alumini

Eficiència energètica

Classe energètica
G
Índex de rendiment energètic global
76
Índex de rendiment d'energia renovable
363
  • A+
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • 76 | Classe energètica G
    G
  • H

vídeo

Dades de contacte

Mónica Edo
Mónica Edo
+34 660416791
Facebook Twitter Youtube

Preguntar sobre aquesta propietat

propietats similars

189.900€

DOLCE VITA. ref.4327

NARCIS MONTURIOL, SANTA PERPETUA

dormitoris: 2: 94

Dúplex, Pis

Neus Camós

fa5 years

189.900€

dormitoris: 2: 94

Dúplex, Pis

fa5 years

LLAN-ARTs PR04517

Residencial a Llanars , Vall de Camprodón, Gerona

dormitoris: 3Banys: 3: 418

Casa

Josep Ramiro

fa4 years

745.900€

dormitoris: 3Banys: 3: 418

Casa

fa4 years


PROPIETAT ANTERIOR

EDIFICI “ADVENTURE” Ref.4508

PROPERA PROPIETAT

GOLDEN PR04123